Державна реєстрація включення відомостей про професійну спілку, об’єднання професійних спілок, організацію професійних спілок, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів Державна реєстрація змін до відомостей про професійну спілку, організацію професійних спілок, об’єднання професійних спілок, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань Державна реєстрація включення відомостей про структурне утворення політичної партії, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань Державна реєстрація змін до відомостей про організацію роботодавців, об»єднання організацій роботодавців, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів
170 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) визначення загального мінімального податкового зобов’язання (далі – МПЗ) фізичним особам здійснювалось контролюючими органами за податковою адресою таких осіб до 1 липня року, наступного за звітним. Сума податку з іноземного доходу платника податку – резидента, сплаченого за межами України, не може перевищувати суму податку, розраховану на базі загального річного оподатковуваного доходу такого платника податку відповідно до законодавства України. У разі якщо згідно з нормами міжнародних договорів, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, платник податку може зменшити суму річного податкового зобов’язання на суму податків, сплачених за кордоном, він визначає суму такого зменшення за зазначеними підставами у річній податковій декларації. IV Податкового кодексу України, у разі, якщо джерело виплат будь-яких оподатковуваних доходів є іноземним, сума такого доходу включається до загального річного оподатковуваного доходу платника податку – отримувача, який зобов’язаний подати річну податкову декларацію, та оподатковується за ставкою, визначеною в п. Приєднуйтесь, щоб володіти найактуальнішою інформацією щодо податкового законодавства «Контакт-центр Податкової» месенджерах Viber Telegram «Це лише один із напрямів нашої співпраці з бізнесом. На сьогодні Електронний кабінет ДПС – лідер серед цифрових державних платформ, рівень обізнаності щодо нього серед бізнесу — понад 94 %.
Державна реєстрація рішення про припинення громадського об’єднання Виправлення помилок кредит через банк id без звонков и фото допущених у відомостях Єдиного державного реєстру юридичних осіб,фізичних осіб- підприємців та громадських формувань Видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань Видача виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань для проставляння апостиля Суми його загального оподатковуваного доходу такого звітного року.
- Вирощування нішевих культур, зокрема гречки державою дотується вперше, тож сподіваємось що вищезазначена бюджетна субсидія дасть поштовх до розширення площ вирощування таких культур.
- Добрий день На підприємстві праціє два зовнішних працівника і один за основним місцем роботи.
- Постановою Одеського апеляційного суду від 19 квітня 2022 року апеляційну скаргу ОСОБА_2 залишено без задоволення, рішення Овідіопольського районного суду Одеської області від 29 листопада
- Частиною першою статті 89 ЦПК України визначено, що суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів.
Як скласти графіки виходу на роботу на весь 2026 рік для таких працівників , згідно якої норми годин?
Видача довідки про підтвердження реєстрації та проживання за адресою, ведення сумісного господарства на момент смерті померлої особи Встановлення (погодження) режиму роботи підприємств, установи та організацій сфери обслуговування Рішення щодо https://cpt-industrie.de/2026/06/11/kontaktni-telefoni-kiivskij-miskij-centr/ продовження строку проживання в жилих приміщеннях з фондів житла для тимчасового проживання
Ліміт загального обсягу таких операцій в поточному місяці буде збільшено до 3 млн грн (наразі 500 тис. грн). Сподіваюсь, її підтримають усі, від кого залежить ухвалення рішення», – сказав Руслан Кравченко. Термін подання після демобілізації самозайнятою особою заяви на звільнення від сплати податків має бути збільшений. Але всі чудово розуміють, що вкластися в такі строки вкрай важко. На це відводиться лише 10 днів.
Останні консультації
- Приклад обчислення суми індексації у разі підвищення грошових доходів населення випереджаючим шляхом з урахуванням прогнозного рівня інфляції наведено у додатку 5.
- Є працівник, який виконує обов’язки головного бухгалтера з грудня 2018 року, оскільки головний бухгалтер перебуває вже у третій відпустці по вагітності та пологах / для догляду за дитиною.
- Доступ до повного тексту цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту».
- Державна реєстрація включення відомостей про професійну спілку, об’єднання професійних спілок, організацію професійних спілок, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
Добрий день, чи є законні підстави для звільнення працівника з роботи під час тривалого перебування на лікарняному майже чорити місяці… Після звірки попросила завантажити дані з Резерву, але в категорії обліку вказано “не на обліку”, і всі дані відсутні…
Запис у трудовій книжці про виконання обов’язків бухгалтера потрібен
Для проведення подальшої індексації грошових доходів населення обчислення індексу споживчих цін починається за місяцем, у якому індекс споживчих цін перевищив поріг індексації, зазначений в абзаці другому цього пункту. Обчислення індексу споживчих цін для проведення індексації грошових доходів населення провадиться наростаючим підсумком починаючи з березня 2003 року – місяця опублікування Закону України від 06 лютого 2003 року № 491-IV “Про внесення змін до Закону України “Про індексацію грошових доходів населення”. Згідно з частиною третьою статті 4 Закону № 1282-ХІІ для проведення подальшої індексації грошових доходів населення обчислення індексу споживчих цін починається за місяцем, у якому індекс споживчих цін перевищив поріг індексації, зазначений у частині першій цієї статті. Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації) Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації)
Отже, з урахуванням наведеного правового регулювання та фактичних обставин справи, суд вважає, що нарахування та виплата спірних сум грошового забезпечення має бути проведена відповідачем із одночасною компенсацією сум податку з доходів фізичних осіб відповідно до пункту 2 Порядку №44. Тобто, кредит онлайн 24 7 через bankid відповідач у 2023 році не мав обов’язку щодо нарахування та виплати позивачу індексації грошового забезпечення. Своєю чергою, обмежене фінансування жодним чином не впливає на право позивача отримати такий вид індексації грошового забезпечення….
Надання дозволу на проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки та продаж земельної ділянки несільськогосподарського призначення (на якій розташовано об’єкт нерухомого майна, що є власністю покупця цієї ділянки), межі якої визначено в натурі та без зміни її цільового призначення Надання довідки про наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території)
Який період треба писати в наказі на відпустку директора у строкі “за період роботи з _________р. по ________р.”
- А раніше визначений судом розмір аліментів є меншим, ніж визначений законом як мінімальний, отже недостатнім для забезпечення належного утримання дитини і її гармонійного розвитку.
- Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації)
- Тому моя особиста порада до всіх, хто має заборгованість перед власними дітьми, не зволікати і якомога швидше її погасити.
- У цьому випадку інформацію про суми аліментів, що випачена Дунаєвській О.І., слід зазначити у ф.
- Невідкладний стан людини – раптове погіршення фізичного або психічного здоров’я, яке становить пряму та невідворотну загрозу життю та здоров’ю людини або оточуючих її людей і виникає внаслідок хвороби, травми, отруєння або інших внутрішніх чи зовнішніх причин.
- Враховуючи викладене, суди дійшли правильного висновку, що заборгованість зі сплати аліментів виникла не з вини боржника, а в силу об`єктивних обставин, що мають істотне значення, тому наявні підстави для задоволення вимог ОСОБА_3 про звільнення від сплати заборгованості по аліментам.
Абзац 5 пункту 5 Порядку № 1078 застосовувався з 01 грудня 2015 року до 01 квітня 2021 року (у редакції постанови Уряду від 09 грудня 2015 року № 1013) і передбачав, що у разі зростання заробітної плати за рахунок інших її складових без підвищення тарифних ставок (окладів) сума індексації не зменшується на розмір підвищення заробітної плати. Цей же абзац діяв з 15 березня 2018 року до 01 квітня 2021 року у редакції постанови Уряду від 28 лютого 2018 року № 141 і встановлював, що у разі підвищення тарифних ставок (окладів), стипендій, виплат, що здійснюються відповідно до законодавства про загальнообов`язкове державне соціальне страхування, визначених у пункті 2 цього Порядку, значення індексу споживчих цін у місяці, в якому відбувається підвищення, приймається за 1 або 100 відсотків. Абзац 1 пункту 5 Порядку № 1078 (у вказаній редакції) передбачав, що у разі підвищення тарифних ставок (окладів), пенсій або щомісячного довічного грошового утримання, стипендій, виплат, що здійснюються відповідно до законодавства про загальнообов`язкове державне соціальне страхування, значення індексу споживчих цін у місяці, в якому відбувається підвищення, приймається за 1 або 100 відсотків. Індексація грошових доходів населення проводиться у разі, коли величина індексу споживчих цін перевищила поріг індексації, який встановлюється в розмірі 103 відсотка (застосовується з 01 січня 2016 року). Тож з 01 січня 2016 року за правилами частини першої статті 4 Закону № 1282-ХІІ індексація грошових доходів населення проводиться в разі, коли величина індексу споживчих цін перевищила поріг індексації, який установлюється в розмірі 103 відсотка. У первинній редакції частина перша статті 4 цього Закону передбачала, що індексація грошових доходів населення проводиться в разі, коли величина індексу споживчих цін перевищила поріг індексації, який установлюється в розмірі 101 відсотка.
- Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки
- Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації)
- Суд касаційної інстанції не має права встановлювати або вважати доведеними обставини, що не були встановлені у рішенні або постанові суду чи відхилені ним, вирішувати питання про достовірність того чи іншого доказу, про перевагу одних доказів над іншими, збирати чи приймати до розгляду нові докази або додатково перевіряти докази.
- Призначення щомісячної адресної грошової допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, у тому числі на оплату житлово-комунальних послуг
Допомога найбільш незахищеним категоріям громадян: як отримати житлову субсидію
У разі подання касаційної скарги на підставі вказаної норми, крім встановлення відсутності висновку Верховного Суду щодо застосування норм права у подібних правовідносинах, обов`язковому дослідженню підлягає також питання необхідності застосування таких правових норм для вирішення спору з огляду на встановлені фактичні обставини справи. Ш., не вказувала, щодо якої саме норми права відсутній висновок Верховного Суду https://tereques.com/lichnyj-kabinet-aleks-kredit-alexcredit-vhod-na/ у подібних правовідносинах. З подальшою індексацією, відповідно до Закону України «Про індексацію грошових доходів населення», до досягнення дитиною повноліття, починаючи стягнення з дня набрання судовим рішенням законної сили, і до досягнення дитиною повноліття.
Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!
Суд касаційної інстанції перевіряє законність судових рішень лише в межах позовних вимог, заявлених у суді першої інстанції. Частиною першою статті 402 ЦПК України визначено, що у суді касаційної інстанції скарга розглядається за правилами розгляду справи судом першої інстанції в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи з урахуванням статті 400 цього Кодексу. Обґрунтованим є рішення, ухвалене на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин, на які сторони посилаються як на підставу своїх вимог і заперечень, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні. Відповідно до відповіді акціонерного банку «Південний» останній рух коштів по рахункув євро у ОСОБА_1 був 07 жовтня Акціонерного товариства «Альфа-Банк» – рахунки не відкривались, рух коштів відсутній. (далі – ТОВ «Комплекс Марін Сервіс») інформацію щодо того, чи надавала послуги із працевлаштування ТОВ «Комплекс Марін Сервіс» як моряку ОСОБА_1 у будь-яких судновласницьких компаніях (іноземних чи інших) та чи сприяла (сприяє) ТОВ «Комплекс Марін Сервіс» працевлаштуванню ОСОБА_1 , , як моряку у компанії JamesFisherShippingServices. ОСОБА_1 та ОСОБА_7 , в якої є неповнолітня дитина, нотаріально посвідченою заявою підтвердили факт проживання однією сім`єю.
2 млн грн отримала Львівщина на відшкодування громадам частини витрат на комунальні послуги у травні: Мінфін
З урахуванням індексу інфляції відповідно до закону, починаючи з дати подачі позову до суду, тобто з 04 червня 2018 року, до досягнення дитиною повноліття. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частину рішення суду, або розгляд справи проводився в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. №1078, з урахуванням висновків суду та з одночасною компенсацією сум податку з доходів фізичних осіб відповідно до пункту 2 Порядку виплати щомісячної грошової компенсації сум податку з доходів фізичних осіб, що утримуються з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями, поліцейськими та особами рядового і начальницького складу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 січня 2004 року № 44. Оцінивши кожен доказ, який є у справі щодо його належності, допустимості, достовірності та їх достатності і взаємного зв’язку у сукупності, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об’єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, суд вважає що позов підлягає задоволенню. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з’ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв’язок доказів у їх сукупності. Згідно з ч.1 ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Державна реєстрація створення юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації) Так, підсудність справи правильно визначена судом відповідно до наданої відділом адресно-довідкової роботи ГУ ДМС України в Одеській області інформації щодо місця проживання відповідача. У зазначеній справі суди не вирішували питання про зменшення розміру аліментів та звільнення від сплати заборгованості зі сплати аліментів. А раніше визначений судом розмір аліментів є меншим, ніж визначений законом як мінімальний, отже недостатнім для забезпечення належного утримання дитини і її гармонійного розвитку. З урахуванням стану здоров`я та погіршення матеріального становища позивача дійшов обґрунтованого висновку, що розмір аліментів, які стягуються на неповнолітню дочку, підлягає зменшенню з 1/4 частини всіх видів заробітку на 1/6 частину всіх видів заробітку, але не менше 50 % прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку. I групи, https://skyproadvisory.com/dinero-osobistij-kabinet-dinero-oficijnij-sajt/ тому суди правильно відмовили у задоволенні вимоги про звільнення від сплати заборгованості за аліментами. У задоволенні вимог про звільнення від сплати заборгованості по аліментам.
Графік роботи:
Скаржник ставить під сумнів правильність застосування судами попередніх інстанцій норм матеріального і процесуального права у частині вирішення позовних вимог №3 і №4, які стосуються нарахування, перерахунку й виплати індексації грошового забезпечення позивачки за період проходження військової служби з 01 березня 2018 року по 10 лютого 2019 року. Ураховуючи вимоги та обґрунтування касаційної скарги, перегляд оскаржуваних судових рішень буде здійснюватися Верховним Судом в її межах. Суд касаційної інстанції не має права встановлювати або вважати доведеними обставини, що не були встановлені у рішенні або постанові суду чи відхилені ним, вирішувати питання про достовірність того чи іншого доказу, про перевагу одних доказів над іншими, збирати чи приймати до розгляду нові докази або додатково перевіряти докази. У разі коли відбувається підвищення тарифної ставки (окладу), у місяці підвищення враховуються всі складові заробітної плати, які не мають разового характеру. Абзац 3 пункту 5 Порядку № 1078 застосовувався з 01 грудня 2015 року (у редакції постанови Уряду від 09 грудня 2015 року № 1013) і передбачав, що сума індексації у місяці підвищення тарифних ставок (окладів), пенсій або щомісячного довічного грошового утримання, стипендій, виплат, що здійснюються відповідно до законодавства про загальнообов`язкове державне соціальне страхування, не нараховується, якщо розмір підвищення грошового доходу перевищує суму індексації, що склалась у місяці підвищення доходу.
Актуальні роз’яснення про отримання субсидії в інформації Мінсоцполітики
То чи можна на звірку відправляти лише витяг з резерв+ чи потрібно для цього вписувати дату та час формування цього документу… Якщо в справі маємо і військовий квиток і видрукуваний ПДФ з резерв+, в таблиці дод 5 вписані дані лише військового квитка. На підприємстві працює два внутрішніх сумісника та один за основним місцем роботи. Є працівник, який виконує обов’язки головного бухгалтера з грудня 2018 року, оскільки головний бухгалтер перебуває вже у третій відпустці по вагітності та пологах / для догляду за дитиною. Добрий день На підприємстві праціє два зовнішних працівника і один за основним місцем роботи.
У цьому випадку інформацію про суми аліментів, що випачена Дунаєвській О.І., слід зазначити у ф. Якщо утримуємо аліменти з працівника, наприклад Петренка П.П, то інформацію про нього в звіті за ф. Оскільки податкове та бухгалтерське законодавство постійно змінюється, ми рекомендуємо використовувати наведену інформацію як довідкову та звертатися за індивідуальною консультацією перед прийняттям фінансових рішень. У разі сумнівів скористайтесь пошуком, щоб читати свіжіші статті і консультації, або зверніться за допомогою до срочный займ онлайн нашого ШІ-консультанта. Українське законодавство складне і мінливе, тож на даний момент редакція не гарантує її 100% актуальність.
Відповідно до абз.8 п.4 Порядку №1078 проведення індексації грошових доходів населення № 1078, у разі несвоєчасної виплати сум індексації грошових доходів громадян провадиться їх компенсація відповідно до законодавства. Порядок проведення індексації грошових доходів населення визначається Кабінетом Міністрів України (стаття 6 Закону України «Про індексацію грошових доходів населення»). Сума можливої індексації грошового забезпечення у березні 2018 року (Б) визначається як результат множення розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, актуального для березня 2018 року, на величину приросту індексу споживчих цін у березні 2018 року, поділений на 100 відсотків (абзац 5 пункту 4 Порядку №1078). Якщо у місяці підвищення тарифних ставок (окладів) сума цієї індексації нараховується, то абзац 6 пункту 5 Порядку № 1078 додатково указує, що ця сума “індексації-різниці” виплачується до наступного підвищення тарифних ставок (окладів) і до неї надалі додається поточна індексація, яка складається, коли величина індексу споживчих цін перевищує поріг індексації у розмірі 103 відсотки. Щодо “поточної індексації”, то право працівника на її отримання виникає у випадку, коли величина індексу споживчих цін перевищила поріг індексації, який з 01 січня 2016 року встановлений у розмірі 103 відсотка (абзац 2 пункту 1-1, абзац 6 пункту 5 Порядку №1078). Отож, з 01 грудня 2015 року відправною точкою для визначення місяця підвищення доходу позивача та початку обчислення індексу споживчих цін наростаючим підсумком є місяць останнього підвищення тарифної ставки (окладу) за посадою, яку він займав. Абзац 6 пункту 5 Порядку № 1078 діяв з 01 грудня 2015 року (у редакції постанови Уряду від 09 грудня 2015 року № 1013) і передбачав, що до чергового підвищення тарифних ставок (окладів), пенсій або щомісячного довічного грошового утримання, стипендій, виплат, що здійснюються відповідно до законодавства про загальнообов`язкове державне соціальне страхування, до визначеної суми індексації додається сума індексації, яка складається внаслідок перевищення величини індексу споживчих цін порогу індексації, зазначеного у пункті 1-1 цього Порядку.
- Електронний сервіс «Податкова декларація про майновий стан і доходи» дозволяє сформувати податкову декларацію та подати її до контролюючого органу з копіями первинних документів, у т.
- Інший учасник справи не скористався своїми правами на подання до суду своїх заперечень щодо змісту і вимог касаційної скарги, відзиву на касаційну скаргу до касаційного суду не направив.
- Відповідно до частини третьої статті 12 ЦПК України кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
- 169 ПКУ, встановленого на 1 січня такого року, не оподатковується, незалежно від того, що на фізичну особу не поширюється право на застосування податкової соціальної пільги.
- Їхні виторги зросли у понад 10 разів.
- Ураховуючи, що сума індексації з березня 2018 року не перевищує суму зростання грошового доходу у вигляді оплати праці (грошового забезпечення) позивачки, її позовні вимоги про зобов`язати військової частини нарахувати та виплатити щомісячну фіксовану індексацію грошового забезпечення є безпідставними.
- Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів
Ковідний сертифікат та інші електронні сервіси для пацієнтів
Відповідно до частини четвертої статті 4 Закону № 1282-ХІІ підвищення грошових доходів населення у зв`язку з індексацією здійснюється з першого числа місяця, що настає за місяцем, у якому опубліковано індекс споживчих цін. До таких об`єктів індексації в силу абзацу 4 частини першої статті 2 Закону № 1282-ХІІ належить оплата праці (грошове забезпечення).